Fandom

SinCity Wikia

Dallas

18stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dallas - jedna z dziewcząt ze Starego Miasta. Przebierała się za zamaskowaną kowbojkę.

WyglądEdytuj

Dallas była szczupłą, raczej wysoką kobietą. Ubierała się na czarno, w stylu przypominającym meksykańsiego kowboja. W parcy zakładała czarną maskę, zakrywającą jej górną część twarzy. Jej broń stanowiły dwa rewolwery.

HistoriaEdytuj

Miasto grzechuEdytuj

Była obecna przy biciu Marva przez Wendy.

Krwawa jatkaEdytuj

Dallas wraz z Miho przyjechały do Jam, aby poinformować Dwighta McCarthy'ego o porwaniu Gail. Nim jednak przybyły na miejsce irlandzcy najemnicy zdążyli już przejąć zwłoki (dokładniej głowę) Jacka Rafferty'ego a Dwight zaczął pogrążać się we smole. Dziewczyny uporały się z pozostałymi na miejscu najemnikami po czym wyłowiły Dwighta - Dallas powoli prowadziła samochód, z tyłu którego za pomocą kajdanek o bardzo długim łańcuszku przyczepiona była Miho. Po tem we trójkę udali się w pościg za Irlandczykami - Dallas prowadziła. Kiedy dziewczyna dostrzegła ich wóz, spytała Dwighta co teraz zrobią, po czym usłyszawszy, że muszą ich zatrzymać przyspieszyła i oba pojazdy się ze sobą zderzyły. Kiedy wysiadła z rozbitego samochodu i wyciągała swoje pistolety została zastrzelona przez jednego z Irlandczyków. Później Dwight wykonał z komórki Dallas najważniejszy telefon w swoim dotychczasowym życiu.

FilmyEdytuj

Postać Dallas pojawiła się w obu filmach fabularnych i w obu została zagrana przez Patricię Vonne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki