FANDOM

Doki - część Basin City położona nad rzeką. Znajdowały się tam różne magazyny i mola.

HistoriaEdytuj

Ten żółty drańEdytuj

Noc. Do doków przyjeżdża Roark Junior. W jednym z hangarów, pod czujnym okiem Benny'ego i Lenny'ego, znajduje się jego ofiara numer cztery - jedenastoletnia Nancy Callahan. Pedofil uspokaja ją, kłamiąc, że sobie tylko porozmawiają.

W tym samym czasie w dokach zjawia się John Hartigan. Jego partner,Bob, mówi mu, żeby się tak nie śpieszył z wkraczaniem do akcji, żeby się nie narażał w ostatnich chwilach pracy i żeby zaczekał na wsparcie. Hartigan wie, że jeśli go posłucha, będzie za późno, że Junior zrobi swoje i ucieknie pod skrzydła swojego ojca. Nokautuje więc Boba i rusza w stronę hangaru wskazanego mu wcześniej przez Weevila. Po drodze unieszkodliwia Shlubba i Klumpa, pilnujących samochodu Juniora. Nagły atak bólu w klatce piersiowej powoduje jego upadek i hałas. Nie musząc się już skradać, wyciąga rewolwer i wywarza drzwi do magazynu. Zabija Benny'ego i Lenny'ego. Junior strzela do policjanta i ucieka z dziewczynką pod pachą. Hartigan dopada go na molo i odstrzeliwuje mu lewe ucho, prawą dłoń i genitalia. Zboczeniec zapada w śpiączkę.

Za plecami gliniarza pojawia się Bob. Strzela do niego kilkukrotnie. Twierdzi, że nie chce dobić partnera. Mówi też, że mogło im się udać bezproblemowo spędzić swoją służbę. Hartigan sięga po ukryty pod nogawką pistolet, lecz Bob jest szybszy, strzela do niego i starzec opada na deski. Bob odchodzi, Nancy przytula się do Hartigana, w oddali słychać syreny policyjne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki