FANDOM

Dziewczyny ze Starego Miasta - prostytutki żyjące i pracujące w Starym Mieście.

HistoriaEdytuj

Pierwsze prostytutki do Basin City sprowadziła rodzina Roarków jeszcze w czasach gdy miasto było niewielką osadą poszukiwaczy złota. To właśnie dzięki tej "atrakcji" miejscowość okrzepła i zaczęła się rozrastać. Jednakże dziewczynom tak dobrze się nie działo. Przez lata alfonsi i mafiosi zastraszali je, bili i gwałcili. W końcu jednak udało im się od nich uwolnić, zorganizowały samoobronę i zawarły układ z policją – w zamian za część zysków oraz darmowe usługi od czasu do czasu dla gliniarzy, policja pozostawiała im wolną rękę we wszystkich sprawach na terenie dzielnicy. Umowa ta nieomal została zerwana wraz z nieświadomym zabiciem w samoobronie znanego gliniarza, Jacka Rafferty'ego. Dzięki jednak działaniom Dwighta McCarthy'ego i Miho udało się uratować porozumienie.

Znane dziewczynyEdytuj

  • Goldie i Wendy – siostry bliźniaczki, nieoficjalne przywódczynie Starego Miasta.
  • Gail – jedna z liderek Starego Miasta. W swojej pracy wcielała się w rolę dominy. Kiedyś coś ją łączyło z Dwightem McCarthym.
  • Becky – jej żarciki stały się przyczyną śmierci Rafferty'ego. Później zdradziła dziewczyny na rzecz mafii.
  • Miho – dziewczyna-samuraj.
  • Dallas – prostytutka odgrywająca rolę kobiety zorro lub kowbojki.
  • Tammy – seksowna "pielęgniarka" będąca przy znęcaniu się nad Johnem Hartiganem przez Liebowitza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki