FANDOM

Ksiądz
Zastanów się, czy warto zginąć dla jakiejś martwej dziwki[1].
- Ksiądz do Marva.
Kim jest: Księdzem katolickim
Komiksy, w których występował(a): Miasto grzechu
Filmy, w których występował(a): Sin City: Miasto Grzechu
W postać wcielił(a) się: Frank Miller

Ksiądz - duchowny katolicki, do którego Marv trafił w trakcie swojego śledztwa związanego ze śmiercią Goldie. Wystąpił w opowieści Miasto grzechu oraz w jej kinowej ekranizacji Sin City: Miasto Grzechu.

HistoriaEdytuj

Marv swoją rozmowę z księdzem odbył w konfesjonale. Duchowny myśląc, że ma do czynienia ze zwykłym, skruszonym grzesznikiem spytał się go, jakie ma grzechy do wyznania. Marv odparł na to, że ma krew na rękach, co ksiądz zrozumiał w sensie przenośnym. Olbrzym jednak szybko wyprowadził go z błędu i powołując się na Connelly'ego wyciągnął swój pistolet. Zażądał przy tym dalszego nazwiska. Przerażony kapłan podał godność Roark. Marv jednak nie chciał uwierzyć, że za zabójstwem jego Goldie stoi ktoś aż tak wysoko postawiony, więc duszpasterz polecił mu, aby udał się na farmę znajdującą się za skrzyżowaniem Północnej Alei i Lennox. Nieopatrznie też nazwał Goldie dziwką, za co Marv go zastrzelił. Odchodząc olbrzym zabrał kluczyki do mercedesa księdza.

FilmEdytuj

W filmie Sin City: Miasto Grzechu tę postać wcielił się sam Frank Miller.

PrzypisyEdytuj

  1. Sin City: Miasto Grzechu, wersja polska opracowana przez Studio Sonoria na zlecenie SPI International Polska.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki