Fandom

SinCity Wikia

Tammy

18stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Tammy
Niezła jest nasza Tammy, co? Sprowadziłem ją ze Starego Miasta. Chciałem, żebyś zobaczył, czego ci będzie brakowało w więzieniu[1].
- Liebowitz do Hartigana.
Kim jest: Prostytutką
Komiksy, w których występował(a): Ten żółty drań
Filmy, w których występował(a): Sin City: Miasto Grzechu
W postać wcielił(a) się: Lisa Marie Newmyer

Tammy - prostytutka-pielęgniarka sprowadzona przez Liebowitza ze Starego Miasta na przesłuchanie Johna Hartigana. Miała być jedną z form tortury. Wystąpiła w opowieści Ten żółty drań.

CharakterystykaEdytuj

Tammy była seksowną blondynką. Ubrana była w białą bluzkę, prześwitujący kitel i białe pończochy. Na nogach miała buty na wysokim obcasie.

HistoriaEdytuj

Dziewczyna stała w drzwiach i przyglądała się jak Liebowitz biciem próbuje wymusić od Hartigana przyznanie się do zgwałcenia małej Nancy Callahan. W pewnym momencie zaniepokoiła się stanem przesłuchiwanego. Liebowitz odparł na to, że Hartigan ma się świetnie, po czym wytłumaczył byłemu policjantowi, że sprowadził dziewczynę po to tylko, aby ten uświadomił sobie, że w więzieniu nie będzie miał kobiet. Dodał też, że jeżeli się przyzna to być może dostanie coś od Tammy. Na te słowa dziewczyna się wzdrygnęła, bowiem uwierzyła w to, że Hartigan jest pedofilem.

FilmEdytuj

Tammy pojawiła się w filmie Sin City: Miasto Grzechu. W jej postać wcieliła się Lisa Marie Newmyer.

PrzypisyEdytuj

  1. Sin City: Miasto Grzechu, wersja polska opracowana przez Studio Sonoria na zlecenie SPI International Polska.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki